I'm counting down the days! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Moniek Schrijver - WaarBenJij.nu I'm counting down the days! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Moniek Schrijver - WaarBenJij.nu

I'm counting down the days!

Door: Moniek

Blijf op de hoogte en volg Moniek

07 Juli 2012 | Australië, Sydney

Het is even geleden dat ik een blog heb geschreven, maar hier ben ik weer! Nog steeds vanuit Southern Cross.. Nog steeds vanuit het fijne Agnes Water.. Town of 1770!

De afgelopen twee weken.. Ups en downs.. Er is weinig gebeurd, maar toch ook weer heel veel! Ik heb gelachen.. Heel veel gelachen! Maar ook gehuild.. Waar zal ik beginnen!? Bij het begin..? Na mijn laatste blog is afscheid nemen van Rish het begin geloof ik! Een absolute down.. Ik wist dat het niet makkelijk zou worden, maar dat het me zo zwaar zou vallen had ik niet verwacht. Het was gewoon echt niet leuk en laten we het er maar op houden dat ik hem nog steeds mis!

Een up was Sammy's verjaardag op zondag de 24e! Ze werd 21 en dat moest natuurlijk gevierd worden! We hadden van alles georganiseerd voor haar en het was een te gekke dag! Vooral omdat Chris zijn vakantie had verlengt. Een hele grote UP! De boze baas kwam die dag niet terug dus wij konden doen wat we wilden! Dat werd uiteindelijk bijna mijn dood, want ik stikte bijna in het lachen. Hoe dat kwam laat ik even in het midden! ;)

Chris zou in plaats van zondag dinsdag terug komen van zijn vakantie, maar verlengde het nog een keer tot vrijdag! Wat een feest! Haha! :)

Op donderdag 28 juni heb ik samen met Christa mijn laatste twee weken in Australië gepland. We gaan samen naar Alice Springs, Adelaide, Melbourne en Sydney! Zoveel goeds om naar uit te kijken. Ik kan niet wachten om weer te gaan reizen! Ik kreeg alles voor de inkoopprijs, dus ik heb een hele goede deal gesloten! We gaan dit doen van 1 aug tot 15 aug. Dan vlieg ik naar Bangkok en is mijn Ozz-avontuur over! In Bangkok wacht Gijs op me. Een jongen die ik ken vanuit Nederland. We gaan ruim drie weken samen naar Laos en Maleisië! Het maken van alle plannen maakt me ontzettend hyper! Ik kan gewoon niet wachten. Nieuwe dingen zien! Meer ups! Meer ups! Woehoeeee! :)

Een andere up.. Mijn teen is gelukkig snel beter geworden met de antibiotica! :)

En dan de downs, maar ups tegelijk.. Zondag 1 juli hebben we hier afscheid genomen van James en Melissa! Het was gewoon verschrikkelijk om gedag te zeggen. Na drie maanden 24 uur per dag met elkaar te hebben doorgebracht was het echt niet makkelijk om ze weg te brengen en uit te zwaaien! Maandag 9 juli gaan nog vijf van m'n broers en zussen weg. Vanaf dat moment ben ik nog de enige van m'n Southern Cross Family in het stafhuis. :( Ik zie er zo tegenop om ze allemaal gedag te zeggen, maar ik ben zooooo blij dat ik deze mensen heb leren kennen en zo lang met ze heb doorgebracht. Zonder hen was mijn tijd hier lang niet zo leuk geweest! We schrijven in boekjes voor elkaar. Wat James schreef maakte me aan het huilen en wat Sammy schreef ook, maar dat waren absoluut blije tranen! Het was zo lief! Er zijn al nieuwe mensen, maar het is toch anders! Ik ga ze allemaal heel erg missen en het is niet leuk om iedereen te moeten zien vertrekken. I'm counting down the fucking days! 14 days left!

Wat werk betreft.. Schoonmaken.. Tuinieren.. Oppassen.. Maaltijden maken voor de gasten.. Er is wat dat betreft niet veel veranderd! Ik verdien nog steeds wat geld! Over twee weken, op 21 juli vertrek ik hier. Ik ga deze plek en de mensen, op de eigenaren na, ontzettend missen, maar met ruim vier maanden reizen in het vooruitzicht kan ik eigenlijk niet wachten tot mijn laatste dag hier!

74 days down.. 14 days to go!

Lots of love, kisses and hugs Moniek

  • 07 Juli 2012 - 12:59

    Odette :

    He Moniekie, Nog steeds gruwelijk naar je zin daar aan de andere kant van de aardbol. Heerlijk om te lezen dat je nog meer plannen hebt. Wat een rijkdom! Geniet van elke dag, dikke dikke zoen. X Ook van Laura en Thom natuurlijk. XX

  • 08 Juli 2012 - 01:33

    Els:

    Hee moniek, eindelijknweer een berichtje van mij ,natuurlijk volg ik je wel en hoor ik via annouk ,facebook, het een en ander.
    Hier is het een en ander gebeurd , ik denk wel dat je op de hoogte bent, het nu 3.30 8 juli.
    We hebben net rianne haar 21 verjaardag en mijne ook maar gelijk gevierd. De ergste boel is opgeruimd en iedereen ligt al in bed als ik dit schrijf en jouw vehaal lees.
    Nog even en je kunt weer verder trekken en dat is toch waar je voor op reis bent lijkt mij . Nog even volhouden en dan op naar azie .zet hem op wij blijven je volgen dikke knuffel Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Eilandhoppen

10 November 2012

It's Thailandtime!!!

01 November 2012

In love with Vienam!

24 Oktober 2012

One more night.. Why not!?

15 Oktober 2012

Lady.. Lady.. You wanna buy bracelet?
Moniek

Actief sinds 08 Nov. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 33860

Voorgaande reizen:

06 December 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: