2nd year visa in the pocket! - Reisverslag uit Seventeen Seventy, Australië van Moniek Schrijver - WaarBenJij.nu 2nd year visa in the pocket! - Reisverslag uit Seventeen Seventy, Australië van Moniek Schrijver - WaarBenJij.nu

2nd year visa in the pocket!

Door: Moniek

Blijf op de hoogte en volg Moniek

21 Juli 2012 | Australië, Seventeen Seventy

Zit ik dan.. M'n laatste paar uren in Southern Cross, Agnes Water, Town of 1770 zijn aangebroken.

De afgelopen twee weken zijn voorbij gevlogen. Zondag 8 juli hebben we Stephs verjaardag gevierd. Dit was heel erg leuk, omdat het ook de laatste dag was dat we met z'n allen bij elkaar waren. Maandag 9 juli zijn Sharon, Dan, Sammy, Laura and Steph vertrokken. Het was een emotionele dag voor iedereen. Iedereen had kleine cadeautjes voor me gekocht. Zo lief! Vooral het wegbrengen van Sammy, Laura en Steph was niet leuk! Zij waren absoluut mijn favorieten. Tranen met tuiten! Maar wat zeggen we dan.. Don't cry because it's over.. Smile because it happened! :)

De paar dagen na maandag de 9e waren stil. Het huis was leeg en ik liep er nogal verloren bij. Niemand meer om tegenaan te praten of masterchef mee te kijken na het werk. De nieuwe mensen zijn allemaal mensen die hier voor een korte periode zijn, dus zij slapen in dorms. Uiteindelijk mochten Laura en Rachel, twee meiden die hier ook al een hele tijd zijn in het huis intrekken en Jenny, een nieuwe werker die drie maanden blijft ook. Gelukkig was het niet meer zo stil! Ik kan me niet voorstellen dat ik bijna twee jaar op mezelf heb gewoond! Haha.. Ik was blij met Laura en Rachel in het huis. Iets minder met Jenny! Typisch gevalletje.. Je haalt het bloed onder m'n nagels vandaan! Maar goed.. Het was maar voor even! :)

De eigenaar is in een verdomd goede moed de afgelopen twee weken, na zijn vakantie op Bali. De afgelopen week blijft hij maar zeggen hoe erg ie me gaat missen. Dat ik zijn favoriet was en dat hij toch minstens drie mensen nodig heeft om mij te vervangen! Haha.. Succes daarmee! Er is er maar één zoals ik ben vriend.. En dat ben IK! :)

De laatste week hebben we een paar dagen erg slecht weer gehad. Gelukkig is het nu weer beter, want ik kan wel wat goed weer gebruiken met de Whitsundays op het programma deze week!

Gisteren was mijn laatste werkdag. Vandaag heb ik afscheid genomen van Bella en Milly, de meisjes bij wie ik oppaste. Ook heb ik al mijn spullen ingepakt en wat is die backpack toch weer zwaar. Ik doe toch iets verkeerd denk ik, maar wat!? ;) Weet ik heus wel natuurlijk! Over vier uur vertrek ik met de bus naar Airley Beach!

Mijn 2nd year visa in the pocket, ruim vier maanden reizen in het vooruitzicht! Wat een rotleven! ;) Ik heb er zo'n zin in! Ondanks dat ga ik deze plek ook ontzettend missen. Ik ben zenuwachtig om weer te gaan reizen. Het voelt een beetje hetzelfde als toen ik in december van huis vertrok. Weggaan van een veilige plek om het avontuur aan te gaan, maar ik weet dat ik het kan, want ik kon het in december ook! :)

Lieve allemaal! Ik mis jullie allemaal heel erg en ik wil jullie allemaal weer heel graag zien, maar ik wil nog lang niet naar huis! Reizen is zo leuk!

Ik ga nu weer heel veel beleven, dus veel om over te schrijven. Jullie kunnen vanaf nu dus wel weer elke week een verhaal verwachten!

Dikke kus Moniek

  • 21 Juli 2012 - 10:28

    Astrid & Herman:

    Lieve Moniek je hebt helemaal gelijk dat je nog lang niet naar huis wilt,zo lang jij maar gelukkig bent.In december zien we je weer terug .
    Blijf verhalen sturen want daar krijg ik geen genoeg van. Een goede reis en geniet ervan. groetjes uit Wierden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seventeen Seventy

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Eilandhoppen

10 November 2012

It's Thailandtime!!!

01 November 2012

In love with Vienam!

24 Oktober 2012

One more night.. Why not!?

15 Oktober 2012

Lady.. Lady.. You wanna buy bracelet?
Moniek

Actief sinds 08 Nov. 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 33876

Voorgaande reizen:

06 December 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: